Erasmus

1. Page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

2. Facebook-page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

Login σπουδαστών

Για δηλώσεις ή ανανεώσεις εγγραφών των σπουδαστών καθώς και άλλες πληροφορίες  πατήστε εδώ. (Θα πρέπει να έχετε στην διάθεσή σας όνομα χρήστη και κωδικό).

Facebook Σπουδαστών

Το facebook των σπουδαστών

facebook

Login Γραμματείας-Καθηγητών



Δ' Εξάμηνο  (Νέο εξορθολογισμένο πρόγραμμα)

 

Α/Α

Μάθημα

Ώρες εβδομαδιαίως

 

Ανάλυση

 

ΚΜ

 

Κ.Μ

Θ

Ε

ΑΠ.

Σ.Ω

Φ.Ε

Δ.Μ

 

AFL 4010

Γλώσσα Α’ (Αγγλικά )

 

ΕΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL 4020

Γλώσσα Β’ (Γαλλικά /Γερμανικά/ Ιταλικά)

 

ΕΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL 4031

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες

 

ΕΥ

 

2

 

 

2

 

 

8

 

5,5

AFL 4040

Θεωρία και Πρακτική της Μετάφρασης ΙΙ

 

ΕΥ

 

2

 

 

 

 

 

6

 

7

AFL 4040 a

Θεωρία και Πρακτική της Μετάφρασης ΙΙ Γλώσσας Α’

(Ευθεία και Αντίστροφη)

 

 

 

2

 

 

 

2

 

AFL 4040 b

Θεωρία και Πρακτική της Μετάφρασης ΙΙ Γλώσσας Β’

(Ευθεία και Αντίστροφη)

 

 

 

2

 

 

 

2

 

AFL 4051

Διεθνές Εμπόριο- Επιχειρείν

 

ΓΥ

 

2

 

 

 

2

 

 

8

 

5,5


ΣΥΝΟΛΟ


10

8

8

26

46

30

ΚΜ:  Kωδικός Μαθήματος ΑΠ:    Ασκήσεις Πράξης ΔΜ: Διδακτικές Μονάδες
Θ:     Θεωρία
Σ.Ω:    Σύνολο Εβδομαδιαίων Ωρών
Ε:     Εργαστήριο
ΦΕ:    Φόρτος Εργασίας

 

 ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4010 ΑΓΓΛΙΚΑ ΙV

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης

Διδακτικές Μονάδες                     6

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας

Προαπαιτούμενα                           ΑΓΓΛΙΚΑ ΙII

 

Σκοπός του μαθήματος

 Το μάθημα φέρνει τους φοιτητές σε επαφή με την ειδική νομική γλώσσα και ορολογία που χρησιμοποιείται στο χώρο της διοίκησης, με στόχο την εξοικείωσή τους με νομικά και διοικητικά κείμενα και όρους. Το μάθημα καλύπτει τη μελέτη βασικών και πιο εξειδικευμένων κειμένων, τα οποία αναλύονται τόσο ως προς το λεξιλόγιο και τη δομή,όσο και ως προς το περιεχόμενο και τον τρόπο γραφής τους.
  

Περιγραφή του μαθήματος

Σημαντικά στοιχεία του μαθήματος είναι:

Η μελέτη της γλώσσας πάσης φύσεως νομικών κειμένων, όπως συμβόλαια, πληρεξούσια, συμβάσεις, καταστατικά, προκηρύξεις, κλπ.

Η διεκπεραίωση διοικητικών εργασιών με μέσο την αγγλική γλώσσα (ανάλυση μελετών, σύνταξη προτάσεων, εισηγήσεων, κλπ.)

Στρατηγικές επικοινωνίας στο επιχειρησιακό περιβάλλον, με στόχο την αποτελεσματική συμμετοχή των φοιτητών σε περιστάσεις που απαιτούν τη χρήση των ειδικών όρων και της νομικής ειδικής γλώσσας, προφορικής και γραπτής.

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1. Hollet, Vicki. Oxford Business English: Business Objectives, International Edition. Oxford University Press.

2. Harding K., Taylor L. Oxford Business English: International Express. Oxford University Press.

3. Donnely, Gibson, Ivanevich (1995). Fundamentals of Management.   Irwin.

Emerson and Hardwick. A Streamlined Course for Students and Business People: Business Law.

4. Goldsmith, A, Nickson, D. (1997) Human Resource Management.

5. Johnson, J and Scholes, K. (2002). Exploring Corporate Strategy. Prentice Hall

6. Lawson, R. and Smith, D. (1997). Business Law for Business and Marketing Students. Butterworth-Heinemann.

7. Lopez, Victor, D. (1993). Business Law: An Introduction.  Irwin Mirror Press.

Simons, D and Adams, A. A Level and BTEC Business Studies.

     

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4020 ΓΑΛΛΙΚΑ ΙV

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης

Διδακτικές Μονάδες                     6

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας

Προαπαιτούμενα                           ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙΙ   

 

 

Σκοπός του μαθήματος

  Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γαλλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γαλλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

   Περιγραφή του μαθήματος

   Οι φοιτητές επιδιώκεται:

 

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή): επικοινωνιακές δεξιότητες σε επαγγελματικές συνομιλίες/ συνδιαλέξεις, οργάνωση επαγγελματικών ραντεβού, σύνταξη  πλάνου εργασίας, συμμετοχή σε συνέδρια, οργάνωση σεμιναρίων, μελέτες αγοράς, οικονομική κατάσταση μιας επιχείρησης.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: αποδοχή πρόσκλησης, κρατήσεις θέσεων, εγγραφή σε σεμινάριο, σύνταξη λίστας εργασιών, σύνταξη οικονομικής ανάλυσης  κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση βιογραφικών σημειωμάτων, αλληλογραφία σχετική με μικρές αγγελίες,, εύρεση εργασίας, μισθός, άδειες, συνθήκες εργασίας.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γαλλικών και Γαλλικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε  γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).


Ενδεικτική Βιβλιογραφία

   1. Bloomfield, A., Tauzin, B., (2001). Affaires à suivre. Paris, Ed. Hachette  
2. Bruchet, J., Tauzin, B., (1994) : Objectif Entreprise. Niveau moyen. Ed. Hachette  
3. Carlo, C., Causa, M., Steele, R.,(2004),  Civilisation progressive du français, Niveau Intermédiaire, Paris, Ed. Clé International  
4. Charliac, A-C., Motron, B., (1998). : Phonétique progressive du français, Niveau intermédiaire, Collection Progressive du français, Paris, Clé International,  
5. Gautier, M. (2004) : Banque-finance.com, Ed. CLE International  
6. Grégoire, M.,Thiévenaz, O., (2003), Grammaire progressive du français, Niveau intermédiaire, Paris, CLE International  
7. Penfornis, J-L., (2004). Vocabulaire progressif du français des affaires. Paris, CLE International  
8. Penfornis, J-L., (2003) : Affaires.com, Paris, CLE International  
9. Sirejols, E., Tempesta, G., (1996) : Grammaire 450 nouveaux exercices, niveau intermédiaire, Collection Nouvel Entraînez-vous, Editions Clé International, Paris.
  

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4020 ΓEΡΜΑΝΙΚΑ ΙV

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης

Διδακτικές Μονάδες                     6

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας

Προαπαιτούμενα                           ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙΙ

 

Σκοπός του μαθήματος

  Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γερμανικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

 

Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γερμανικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

 Περιγραφή του μαθήματος

 

  Οι φοιτητές επιδιώκεται:

 

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή): επικοινωνιακές δεξιότητες σε επαγγελματικές συνομιλίες/ συνδιαλέξεις, οργάνωση επαγγελματικών ραντεβού, σύνταξη  πλάνου εργασίας, συμμετοχή σε συνέδρια, οργάνωση σεμιναρίων, μελέτες αγοράς, οικονομική κατάσταση μιας επιχείρησης.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: αποδοχή πρόσκλησης, κρατήσεις θέσεων, εγγραφή σε σεμινάριο, σύνταξη λίστας εργασιών, σύνταξη οικονομικής ανάλυσης  κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση βιογραφικών σημειωμάτων, αλληλογραφία σχετική με μικρές αγγελίες,, εύρεση εργασίας, μισθός, άδειες, συνθήκες εργασίας.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γερμανικών και Γερμανικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε  γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

 

  Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 

Dialog Beruf 2 Deutsch als Fremdsprache für die Grundstufe, Kursbuch, Hueber,

Μünchen 1997

Dialog Beruf 2 Deutsch als Fremdsprache für die Grundstufe, Arbeitsbuch, Hueber,

Μünchen 1997

Dialog Beruf 2 Deutsch als Fremdsprache für die Grundstufe, Lehrerhandbuch, Hueber,

Μünchen 1997

Dialog Beruf 2 Deutsch als Fremdsprache für die Grundstufe, Audio – CDs, Hueber,

Μünchen 1997

Dialog Beruf 2 Deutsch als Fremdsprache für die Grundstufe, Audio –CDs (Hörverstehen),

Hueber, Μünchen 1997

 

  

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4020 ΙΤΑΛΙΚΑ ΙV

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης

Διδακτικές Μονάδες                     6

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας

Προαπαιτούμενα                           ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙΙ

   

 Σκοπός του μαθήματος

 

 

 

  Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της ιταλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

 

Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Ιταλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

 Περιγραφή του μαθήματος

 

 

 

  Οι φοιτητές επιδιώκεται:

 

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή): επικοινωνιακές δεξιότητες σε επαγγελματικές συνομιλίες/ συνδιαλέξεις, οργάνωση επαγγελματικών ραντεβού, σύνταξη  πλάνου εργασίας, συμμετοχή σε συνέδρια, οργάνωση σεμιναρίων, μελέτες αγοράς, οικονομική κατάσταση μιας επιχείρησης.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: αποδοχή πρόσκλησης, κρατήσεις θέσεων, εγγραφή σε σεμινάριο, σύνταξη λίστας εργασιών, σύνταξη οικονομικής ανάλυσης  κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση βιογραφικών σημειωμάτων, αλληλογραφία σχετική με μικρές αγγελίες,, εύρεση εργασίας, μισθός, άδειες, συνθήκες εργασίας.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Ιταλικών και Ιταλικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε  γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

 

  Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 
  1. Pelizza, G, & Mezzardi, M. (2002) L’italiano in azienda, Perugia : Guerra Edizioni
  2. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (corso di italiano), Firenze, Alma Edizioni
  3. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (esercizi), Firenze : Alma Edizioni
  4. Nocchi, S. (2002) Grammatica pratica della lingua italiana, Firenze : Alma Edizioni
  5. Nocchi, S. (2002) Grammatica avanzata della lingua italiana, Firenze : Alma Edizioni
  6. Zogopoulou, T. (1980) Grammatica italiana, Atene : Edizioni Perugia
  7. Sensoni, Remo Italia oggi.(1994) Corso di civiltà italiana per studenti stranieri, Nuove Edizioni del Giglio.
  8. Balboni P. – Cardona M., (2002) Storia e testi di letteratura italiana per stranieri, Perugia: Guerra.
  9. Maffei S., Troncarelli D., Vannini E.,(2001) Studiamo l’economia. L’italiano nel linguaggio delle scienze economiche per scopi accademici, Firenze:AIDA.

   

 

   

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4040 Θεωρία και πρακτική της μετάφρασης ΙΙ

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες            2 ώρες Θεωρία + 4 ώρες Εργαστήριο

Διδακτικές Μονάδες                     3

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής

Θεωρία και πρακτική της μετάφρασης Ι

 

Σκοπός του μαθήματος

Από τη μία το μάθημα αποβλέπει στην επέκταση της θεωρητικής κατάρτισης των φοιτητών στη μεταφρασεολογία, ενώ θα κτίσει  πάνω στα θεμέλια του προαπαιτούμενου μαθήματος.  Επίσης θα θεραπευτούν ζητήματα εφαρμοσμένης φύσης, όπως είναι η λειτουργία του μεταφραστή σε περιβάλλον επιχείρησης, η οργάνωση μεταφραστικού γραφείου, οι σχέσεις με τους πελάτες κ.ά.

 

Περιγραφή του μαθήματος

Το μάθημα οργανώνεται σε δύο φάσεις:  Τη θεωρητική που διδάσκεται κοινά για όλους τους σπουδαστές στην Ελληνική και τη δεύτερη εφαρμοσμένη φάση που θα διδάσκεται με μεταφραστικές ασκήσεις και προσομοιώσεις στις γλώσσες εργασίας.  Η εφαρμοσμένη πτυχή του μαθήματος ονομάζεται Γενική Μετάφραση Γλώσσα Α’ και Β’.  Ο σπουδαστής εμβαθύνει στα διάφορα στάδια της μεταφραστικής διαδικασίας και με την εφαρμοσμένη διδασκαλία θα αυξήσει την ικανότητά του στην δημιουργική επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη μεταφραστική διαδικασία. Ο φοιτητής ασκείται τόσο στην ευθεία όσο και στην αντίστροφη μετάφραση.

 

Βιβλιογραφία

1. Κεντρωτής ,Γ. (1996). Θεωρία και πράξη της μετάφρασης, Εκδόσεις Δίαυλος, Αθήνα.

2. Kουτσιβίτης, Β. (1994). Θεωρία της Μετάφρασης, Ελληνικές Πανεπιστημιακές Εκδόσεις, Αθήνα.

3. Μπατσαλιά Φ./ Σελλά-Μάζη Ε. (1994). Γλωσσολογική Προσέγγιση στη Θεωρία και τη Διδακτική της Μετάφρασης, Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Κέρκυρα.

4. Βλαχόπουλος Στ. (2009). Μεταφρασιολογικές προσεγγίσεις, αδημοσίευτο χειρόγραφο,  Ηγουμενίτσα.

 

  

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4040 a - AFL 4040 β Θεωρία και Πρακτική της Μετάφρασης ΙΙ Γλώσσας Α’ και Β’

Τύπος Μαθήματος                        Εργαστήριο

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες            4 ώρες Εργαστήριο

Διδακτικές Μονάδες                     4

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ'

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής

Προαπαιτούμενα                           Θεωρία & Πρακτική της Μετάφρασης Ι

 

Σκοπός του μαθήματος

Στο μάθημα θα γίνει διεύρυνση, εμβάθυνση και καλλιέργεια των μεταφραστικών δεξιοτήτων της σύνολης μεταφραστικής ικανότητας.  Το μάθημα θα παρακολουθείται για δύο ώρες στη γλώσσα Α και δύο ώρες στη γλώσσα Β, ενώ οι μεταφράσεις είναι ευθείες και αντίστροφες.

 

Περιγραφή του μαθήματος

Ο σπουδαστής εμβαθύνει στα διάφορα στάδια της μεταφραστικής διαδικασίας και με την εφαρμοσμένη διδασκαλία θα αυξήσει την ικανότητά του στην δημιουργική επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τη μεταφραστική διαδικασία. Ο φοιτητής ασκείται τόσο στην ευθεία όσο και στην αντίστροφη μετάφραση.

 

Βιβλιογραφία

Για την αγγλική γλώσσα:

Τάγκας, Π. (2008), Μετάφραση Αγγλικών Κειμένων, Κλειδάριθμος, Αθήνα.

Για τις λοιπές γλώσσες:

Συλλογές κειμένων προς μετάφραση.

 

 

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 4031 Επιχειρησιακές Επικοινωνίες

Τύπος Μαθήματος                        Θεωρητικό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες            2Θ + 2ΑΠ

Διδακτικές Μονάδες                     5,5

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Δ’

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής

Προαπαιτούμενα

 

Στόχοι:

Με την ολοκλήρωση του μαθήματος  οι φοιτητές/τριες είναι σε θέση :

Να συντάσσουν έγγραφα, εμπορικές επιστολές, αναφορές

Να γνωρίζουν το ύφος, το περιεχόμενο, το πνεύμα και τη γλωσσική διατύπωση που συνθέτουν κάθε είδος εγγράφου.

Να μπορούν να επιλέγουν και να αξιολογούν τον τρόπο επικοινωνίας (γραπτό, ηλεκτρονικό ή προφορικό) με τον οποίο θα πρέπει να επικοινωνήσουν.

Να έχουν την ικανότητα χειρισμού και αξιοποιήσεως των ηλεκτρονικών μορφών επικοινωνίας

Να δίνουν επαγγελματικές παρουσιάσεις

 

Ενδεικτικό περιεχόμενο:

Ο ρόλος της επικοινωνίας. Παράγοντες που επηρεάζουν την επικοινωνία. Βασικές αρχές που ακολουθεί η εφαρμογή της επικοινωνίας.

Αποτελέσματα μη αποτελεσματικής επικοινωνίας.

Διάκριση επικοινωνίας. Διακρίσεις αποδεκτών. Γενικές αρχές της επικοινωνίας.

Γραπτή Επικοινωνία: Επιστολή. Ποιοτικά κριτήρια. Εφαρμογή των γενικών αρχών της

επικοινωνίας στην σύνταξη των επιστολών. Διάκριση επιστολών ανάλογη με την μορφή.

Τυποποιημένες επιστολές. Εγκύκλιοι. Επιδράσεις στον παραλήπτη.

Ειδικές μορφές γραπτής επικοινωνίας: Προσωπικά έγγραφα (αίτηση – αναφορά -βιογραφικό

σημείωμα). Υπομνήματα και υπηρεσιακά σημειώματα. Προτάσεις.

Συμφωνίες. Συμβάσεις (δημόσιες και ιδιωτικές) Οδηγίες. Σύνταξη υπηρεσιακών εκθέσεων.

Αλληλογραφία δημοσίων υπηρεσιών. Βασικά χαρακτηριστικά και κανόνες. Αποδέκτες.

Προφορική επικοινωνία. Δημόσιες ομιλίες. Μορφές ομαδικής επικοινωνίας. Μαζικές

συγκεντρώσεις. Συναντήσεις. Συμβούλια, επιτροπές και ομάδες εργασίας. Σύνθεση

επιτροπών. Επικοινωνία δυο προσώπων. Διακρίσεις συνομιλίας δυο προσώπων.

Ηλεκτρονικές Μορφές Επικοινωνιών: Χρήση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου για ανταλλαγή

μηνυμάτων και εγγράφων. Ενδοεπιχειρησιακή χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Δημιουργία ομάδων αλληλογραφίας.

Επιχειρηματικές Παρουσιάσεις με χρήση λογισμικού παρουσιάσεων.

Δομή και δημιουργία ιστοτόπου.

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1. HIMSTREET BATY LEHMAN (2000) Επιχειρησιακές Επικοινωνίες, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝ

2. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ. (2000) Επιχειρησιακή Επικοινωνία, Εκδόσεις

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ

3. ΚΟΝΤΗΣ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ (2001) Επιχειρησιακές Επικοινωνίες, Εκδόσεις ΣΥΓχΡΟΝΗ

ΕΚΔΟΤΙΚΗ

4. ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (2005) Ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας, Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ.

 

 

 

Τίτλος Μαθήματος                                     AFL 4051 Διεθνές Εμπόριο -Επιχειρείν

Τύπος Μαθήματος                                     Θεωρητικό

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες                         2 Θεωρία + 2 Α.Π.

Διδακτικές Μονάδες                                  5,5

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας                    Δ΄

Επίπεδο Μαθήματος                                  ΓΥ

Προαπαιτούμενα

 

Στόχος του μαθήματος:

Απόκτηση μιας συνολικής εικόνας του αντικειμένου του Διεθνούς Εμπορίου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στις θεωρίες και υποδείγματα του Διεθνούς Εμπορίου, στις πολιτικές πρακτικές, στο μέλλον των διεθνών συναλλαγών και σε θέματα παγκοσμιοποίησης.

 

Περιγραφή Μαθήματος:

ΜΕΡΟΣ Ι

Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου

Διεθνής Οικονομία, Διεθνές Εμπόριο και Οικονομική Ανάπτυξη. Θεωρία απόλυτου πλεονεκτήματος, θεωρία συγκριτικού πλεονεκτήματος. Οφέλη διεθνούς εμπορίου και καμπύλες ανταλλαγής.

Θεωρία Heckscher-Ohlin και συντελεστές παραγωγής. Σύγχρονες Θεωρίες και εφαρμογές Διεθνούς Εμπορίου. Μέθοδοι υπολογισμού ενδοκλαδικού εμπορίου.

 

ΜΕΡΟΣ ΙΙ

Διεθνές Εμπόριο και Πολιτική

Δασμοί και προστατευτισμός, Νεοπροστατευτισμός και θεσμικό πλαίσιο διεθνών ανταλλαγών. Οικονομική Ενοποίηση. Οικονομική Ανάπτυξη, Μετανάστευση και Πολυεθνικές Εταιρείες.

 

ΜΕΡΟΣ ΙΙΙ

Ισοζύγιο Πληρωμών Και Διεθνής Αγορά Συναλλάγματος

Διεθνής Μακροοικονομική Ανάλυση και Παγκόσμιο Νομισματικό Σύστημα. υπόδειγμα ανοικτής οικονομίας, παρόν και μέλλον του διεθνούς νομισματικού συστήματος, παγκοσμιοποίηση.

 

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

  • Βαμβούκας Γ. (2004), Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις,  θεωρία – μεθοδολογία- εφαρμογές, Εκδόσεις Μπένου  
  • Μανωλάτος Γαβριήλ Α.(2007), Διεθνές εμπόριο, διεθνής χρηματοδότηση, παγκοσμιοποίηση . Θεωρία και πράξη, Εκδόσεις Έλλην.
 
  • Krugman PR, Obstfeld M.(2002) , Διεθνής Οικονομική: Θεωρία και Πολιτική (τομ. Α΄), Εκδ. Κριτική.
  • Steedman Ian (1993), Διεθνές Εμπόριο, Εκδόσεις Κριτική
  • Caves R.E., Frankel J.A., και Jones R.W.(1991), Διεθνές Εμπόριο και Πληρωμές (τομ. Α΄), Εκδόσεις Παπαζήση.

 


 

britishflag greekflag

Migration and Diaspora

5th Adriatic - Ionian Conference

md

LEGAL INTERPRETING

Τhe research project LEGAL INTERPRETING IN GREECE

didi

Ημερολόγιο γεγονότων

Σεπτέμβριος 2017
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Αναζήτηση