Erasmus

1. Page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

2. Facebook-page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

Login σπουδαστών

Για δηλώσεις ή ανανεώσεις εγγραφών των σπουδαστών καθώς και άλλες πληροφορίες  πατήστε εδώ. (Θα πρέπει να έχετε στην διάθεσή σας όνομα χρήστη και κωδικό).

Facebook Σπουδαστών

Το facebook των σπουδαστών

facebook

Login Γραμματείας-Καθηγητών



Β' Εξάμηνο (Νέο εξορθολογισμένο πρόγραμμα)

 

Α/Α

Μάθημα

Ώρες εβδομαδιαίως

 

Ανάλυση

 

 

 

Κ.Μ

Θ

Ε

ΑΠ.

Σ.Ω

Φ.Ε

Δ.Μ

 

AFL 2010

 

Γλώσσα Α’ (Αγγλικά )

 

ΕΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL 2020

Γλώσσα Β’ (Γαλλικά /Γερμανικά/ Ιταλικά)

 

ΕΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL 2031

Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης

 

EΥ 

 

2

 

2

 

 

 

 

9

 

6

AFL

2041

Τεχνικές έκφρασης και επικοινωνίας

 

ΕΥ

 

2

 

 

2

 

 

9

 

6

AFL 2051

 

Πολιτική Επιστήμη

 

ΕΥ

 

2

 

 

 

2

 

 

9

 

6

 

Σύνολο

 

10 

6

8

24

47 

30

Μ:  Kωδικός Μαθήματος ΑΠ:    Ασκήσεις Πράξης ΔΜ: Διδακτικές Μονάδες
Θ:     Θεωρία
Σ.Ω:    Σύνολο Εβδομαδιαίων Ωρών  
Ε:     Εργαστήριο
ΦΕ:    Φόρτος Εργασίας  
 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2010 ΑΓΓΛΙΚΑ ΙI                        

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       B             

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                           ΑΓΓΛΙΚΑ Ι                                

 

Σκοπός του μαθήματος

 Ο στόχος του μαθήματος αυτού είναι να εισάγει τους φοιτητές στη χρήση της Αγγλικής γλώσσας για τη γραπτή επικοινωνία των επιχειρήσεων. Το μάθημα καλύπτει τη μελέτη βασικών και πιο εξειδικευμένων μορφών εμπορικής αλληλογραφίας, παραγωγή κειμένων και σχετικές στρατηγικές επικοινωνίας. Η βελτίωση της γραπτής έκφρασης των φοιτητών αποτελεί βασικό στοιχείο του μαθήματος και επομένως οι φοιτητές θα πρέπει να παραδίδουν γραπτές εργασίες τακτικά.

 

Περιγραφή του μαθήματος 

Σημαντικά στοιχεία του μαθήματος είναι:

  • Η εμπορική αλληλογραφία: αιτήματα, παραγγελίες, πληρωμές, αιτήσεις, κτλ.
  • Ηλεκτρονική αλληλογραφία 
  • Ορολογία
  • Στρατηγικές επικοινωνίας στο επιχειρησιακό περιβάλλον

·           Υφολογικά στοιχεία σε επίσημα/ανεπίσημα είδη κειμένου (formal/informal business texts)

·           Η δημιουργία βάσεων/κάλυψη κενών, ώστε οι φοιτητές να γράφουν την ξένη γλώσσα σε υψηλό επίπεδο, με σαφή και λειτουργικό τρόπο.

 

  Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1. Παπαχαραλάμπους, Λευκή & Πέππα, Ιφιγένεια (2006). Business English for Future Managers. Eκδόσεις ΕΛΛΗΝ.

2. Αποστόλου, Ελένη (1992). Αγγλική Εμπορική Αλληλογραφία. Εκδόσεις Σταμούλη.

3. Duckworth, M. Oxford Business English: Business Grammar & Practice, New Edition. Oxford University Press. 

4. Ashley, M. (1992). A Handbook of Commercial Correspondence (Course+Workbook). Oxford University Press.

5. Littlejohn, Andrew (2000). Company to Company. Cambridge University Press.  

6. Cordell, Jane (2000). Cambridge Business English Activities. Cambridge University Press. (για ανάπτυξη προφορικών δεξιοτήτων).

7. Blundel, Michael (1998). Effective Business CommunicationsPrentice Hall.

8. Χρυσοβιτσιώτη-Σταυρακόπουλου (1995). Αγγλοελληνικό-Ελληνοαγγλικό Λεξικό Εμπορικών, Τραπεζικών, Χρημ/κών Όρων. Αθήνα: Εκδόσεις Παπαζήσης.


Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2020 ΓΑΛΛΙΚΑ ΙΙ                       

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                           ΓΑΛΛΙΚΑ Ι                               

 

Σκοπός του μαθήματος


 Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γαλλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση)

 Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

 Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γαλλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

Περιγραφή του μαθήματος

Οι φοιτητές επιδιώκεται:

 Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή) : τιμολόγια παραγγελιών, εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, σφάλματα  και δικαιολογίες, διαδικασία παραγωγής προϊόντων, τράπεζες, λογαριασμοί, διαπραγματεύσεις, παραγγελίες, πιστώσεις, συνελεύσεις, πληρωμές, συνδικαλισμός, συνθήκες εργασίας, μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

 Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: εγγραφή σε συνδρομή, τιμολόγηση προϊόντων, σύνταξη εμπορικών επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων τραπεζικών εντύπων, συμπλήρωση επιταγών και εντολών πληρωμής,  κτλ.

 Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση επιταγών, πιστωτικών καρτών, καταναλωτικές συνήθειες, τραπεζικές συναλλαγές, αλληλογραφία, διαφήμιση, κοινωνικές, καλλιτεχνικές, αθλητικές δραστηριότητες.

 Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γαλλικών και Γαλλικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).   

Ενδεικτική Βιβλιογραφία
  1. Carlo, C., Causa, M., Steele, R.,(2004),  Civilisation progressive du français, Niveau Débutant, Paris, Ed. Clé International
  2. Charliac, A-C., Motron, B (2004). : Phonétique progressive du français, Niveau débutant, Collection Progressive du français, Editions Clé International, Paris.
  3. Gruneberg, A, Tauzin, B.,(2000) : Comment vont les affaires ?, Paris, Ed. Hachette
  4. Gautier, M.(2004) : Banque-finance.com, Ed. CLE International
  5. Grégoire, M.,Thiévenaz, O., (2003), Grammaire progressive du français, Niveau débutant, Paris, CLE International
  6. Penfornis, J-L.(2003) : Affaires.com, Ed. CLE International
  7. Sirejols, E., Tempesta,G.(1996) : Grammaire 450 nouveaux exercices, niveau débutant, Collection Nouvel Entraînez-vous, Editions Clé  International, Paris.
  8. Le Ninan (1996) : L’espace des Français, Vidéo de civilisation, niveau débutant, Paris, Clé  International.
 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2020 ΓEΡΜΑΝΙΚΑ ΙΙ                 

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                           ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι                          

 

 Σκοπός του μαθήματος

 Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γερμανικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

 Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

 Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γερμανικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

 Περιγραφή του μαθήματος

Οι φοιτητές επιδιώκεται:

 Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή): τιμολόγια παραγγελιών, εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, σφάλματα  και δικαιολογίες, διαδικασία παραγωγής προϊόντων, τράπεζες, λογαριασμοί, διαπραγματεύσεις, παραγγελίες, πιστώσεις, συνελεύσεις, πληρωμές, συνδικαλισμός, συνθήκες εργασίας, μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

 Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: εγγραφή σε συνδρομή, τιμολόγηση προϊόντων, σύνταξη εμπορικών επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων τραπεζικών εντύπων, συμπλήρωση επιταγών και εντολών πληρωμής,  κτλ.

 Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση επιταγών, πιστωτικών καρτών, καταναλωτικές συνήθειες, τραπεζικές συναλλαγές, αλληλογραφία, διαφήμιση, κοινωνικές, καλλιτεχνικές, αθλητικές δραστηριότητες.

 Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γεμανικών και Γερμανικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ). 

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1.      Dialog Beruf 1 Deutsch als Fremdsprache, Kursbuch, Hueber, Μünchen 1997

2.      Dialog Beruf 1 Deutsch als Fremdsprache, Arbeitsbuch, Hueber, Μünchen 1997

3.      Dialog Beru f1 Deutsch als Fremdsprache, Lehrerhandbuch, Hueber, Μünchen 1997.

4.      Dialog Beruf 1 Deutsch als Fremdsprache, Audio – CDs, Hueber, Μünchen 1997

5.      Dialog Beruf 1 Deutsch als Fremdsprache, Audio –CDs (Hörverstehen), Hueber,

Μünchen 1997

 

  

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2020 ΙΤΑΛΙΚΑ ΙΙ                         

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                           ΙΤΑΛΙΚΑ Ι                                 

Σκοπός του μαθήματος

 Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της ιταλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

 Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

 Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Ιταλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

 Περιγραφή του μαθήματος

Οι φοιτητές επιδιώκεται:

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή) : τιμολόγια παραγγελιών, εισερχόμενη και εξερχόμενη αλληλογραφία, σφάλματα  και δικαιολογίες, διαδικασία παραγωγής προϊόντων, τράπεζες, λογαριασμοί, διαπραγματεύσεις, παραγγελίες, πιστώσεις, συνελεύσεις, πληρωμές, συνδικαλισμός, συνθήκες εργασίας, μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: εγγραφή σε συνδρομή, τιμολόγηση προϊόντων, σύνταξη εμπορικών επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων τραπεζικών εντύπων, συμπλήρωση επιταγών και εντολών πληρωμής,  κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: χρήση επιταγών, πιστωτικών καρτών, καταναλωτικές συνήθειες, τραπεζικές συναλλαγές, αλληλογραφία, διαφήμιση, κοινωνικές, καλλιτεχνικές, αθλητικές δραστηριότητες.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Ιταλικών και Ιταλικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

           

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 

1.   Pelizza, G, & Mezzardi, M. (2002) Litaliano in azienda, Perugia: Guerra Edizioni

  1. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (corso di italiano), Firenze: Alma Edizioni
  2. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (esercizi), Firenze, Alma Edizioni
  3. Nocchi, S. (2002) Grammatica pratica della lingua italiana, Firenze: Alma Edizioni
  4. Zogopoulou, T. (1980) Grammatica italiana, Atene : Edizioni Perugia
  5. Sensoni, Remo Italia oggi.(1994) Corso di civiltà italiana per studenti stranieri, Nuove Edizioni del Giglio.
  6. Balboni P. – Cardona M., (2002) Storia e testi di letteratura italiana per stranieri, Perugia: Guerra.

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2041 Τεχνικές Έκφρασης και Επικοινωνίας (Αγγλικά)

Τύπος Μαθήματος                        Θεωρητικό       

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης       

Διδακτικές Μονάδες                     4,5                                                          

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β’            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής                       

Προαπαιτούμενα                           -                                                  


Σκοπός του μαθήματος
Στόχος του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τις παραμέτρους που διέπουν την προετοιμασία και διεξαγωγή δημόσιων παρουσιάσεων, επαγγελματικών συναντήσεων, επιχειρηματικών διαπραγματεύσεων και, γενικότερα, η μύησή τους στην «τεχνολογία» της επικοινωνίας, με τη μορφή είτε της μετάδοσης είτε της ανταλλαγής πληροφοριών, με μέσο την Αγγλική γλώσσα, στο περιβάλλον διεθνών δραστηριοτήτων επιχειρήσεων και οργανισμών.Στο πλαίσιο αυτό, οι φοιτητές διδάσκονται τις ψυχολογικές παραμέτρους, καθώς και τις μεθόδους που θα πρέπει να εφαρμόσουν ώστε να αναπτύξουν τις ικανότητες και δεξιότητες που θα τους επιτρέπουν να ανταποκρίνονται με επιτυχία σε ποικίλες επικοινωνιακές καταστάσεις, ως μελλοντικά στελέχη επιχειρήσεων.

 

Περιγραφή του μαθήματος

 

1. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

α. Παρουσιάσεις, Συμβούλια: τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης παρουσίασης, διαπραγματεύσεις, συνδιαλέξεις. Οι ψυχολογικές παράμετροι της δημόσιας ομιλίας και παρουσίασης. Η τεχνολογία της γλώσσας και της επικοινωνίας. Το προφίλ του επικοινωνιακού και δυναμικού μάνατζερ.

Προετοιμασία και εισαγωγικές συστάσεις και γνωριμίες, έλεγχος της διαδικασίας, έκφραση θέσεων, διασάφηση θέσεων, διατύπωση προτάσεων και απόκριση σε αντιπροτάσεις, πρακτική διαπραγματεύσεων- "παζάρεμα", κλείσιμο της συνάντησης /διαπραγμάτευσης.

β. Γλωσσική εξάσκηση: Καλωσόρισμα και συστάσεις, Αλληλουχία και συνδέσεις, πώς ζητάμε και δίνουμε πληροφορίες, διατύπωση ερωτημάτων και εκδήλωση ενδιαφέροντος, πώς χαμηλώνουμε τον τόνο της ομιλίας, πώς διατυπώνουμε υποδείξεις και προτάσεις, εξασκούμε πίεση και διατυπώνουμε υποθέσεις, συμπεραίνουμε και ολοκληρώνουμε.

 

2. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

Τα φωνητικά σύμβολα και οι ήχοι της Αγγλικής γλώσσας. Επιτονισμός, εξάσκηση με γλωσσοδέτες, αφομοίωση ήχων, προφορά. Η «μουσική» της αγγλικής γλώσσας – η επικοινωνιακή σημασία της σωστής άρθρωσης και έκφρασης.


Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1. Grant, David and McLarty, Robert. Business Basics.  Oxford University Press.

2. Duckworth, M. Oxford Business English: Business Grammar & Practice, New Edition. Oxford University Press.

3. Tangas, Pericles (2005). Techniques of Expression and Communication. Διδακτικές σημειώσεις.

4. Comfort, Jeremy (1996). Effective Presentations. Oxford University Press. 

5. Comfort, Jeremy (1998). Effective Negotiating. Oxford University Press.

6. Comfort, Jeremy (1996). Effective Meetings. Oxford University Press.

7. Powell, Mark (1996). Presenting in English. Language Teaching Publications.

8. Blundel, Michael (1998). Effective Business Communications. Prentice Hall.

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2051 Πολιτική Επιστήμη            

Τύπος Μαθήματος                        Θεωρητικό       

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης       

Διδακτικές Μονάδες                     4,5                                                          

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β’            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής                       

Προαπαιτούμενα                           -                                                  

 

Σκοπός του μαθήματος

Να μυήσει τους φοιτητές σε βασικές έννοιες της Πολιτικής Επιστήμης και να περιγράψει τα πλαίσια (γεωγραφικά, δημογραφικά, πολιτιστικά κ.τ.λ.) μέσα στα οποία διεξάγονται οι πολιτικοί αγώνες, δηλαδή ο αγώνας για την κατάληψη της εξουσίας καθώς και οι παράγοντες που τον συνθέτουν.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Κράτος, εξουσία, πολιτική, πολιτικά κόμματα, πολιτικά συστήματα και Δημοκρατία. Τρόπος αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών:

Εργασίες, γραπτές εξετάσεις.

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία
  1. Κουσκουβέλης, Η. (1997). Εισαγωγή στην Πολιτική Επιστήμη και θεωρία της Πολιτικής. Αθήνα: Παπαζήσης.
  2. Δερβιτσιώτης, Ά. (2005) Οργάνωση του κράτους. Σημειώσεις συνταγματικού δικαίου. Εκδόσεις : Σάκκουλας

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 2031 Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS          

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργ.               

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Β’            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικής Υποδομής                       

Προαπαιτούμενα                           -                                                  

 

Σκοπός του μαθήματος

Εισαγωγή των φοιτητών στο MIS

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

1.    Έξοδα για MIS με έμφαση στην εφαρμογή των IS και υπολογισμός επένδυσης και κόστους λειτουργίας.

2.    Ιστορική αναδρομή 

3.    Εισαγωγή στην στρατηγική των επιχειρήσεων

4.    Eπεξεργασία χαρτοφυλακίου εφαρμογών 

5.    Mεθοδολογία προγραμματισμού 

6.    Κέρδος από IS  

7.    Οργανωτικά θέματα πέρα από τα IS

8.    Οργανωτικές αρχιτεκτονικές. 

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

·  Βασ. Λαοπόδης Ανάπτυξη Πληροφοριακών Συστημάτων: Ανάλυση και Σχεδιασμός Συστημάτων, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 1996.

·  Γ., Βασιλακόπουλος και Β. Χρυσικόπουλος Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης: Ανάλυση και Σχεδιασμός, Εκδόσεις Σταμούλη, 1990.

·  Αντ. Δημητριάδης, Διοίκηση-Διαχείριση Πληροφοριακών Συστημάτων, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 1998.

·  Βασ. Λαοπόδης, Πληροφοριακά Συστήματα: Υλοποίηση και Μάνατζμεντ Συστημάτων, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 1992.

Β' Εξάμηνο

 

α/α Μαθήματα Χαρακτηρισμός Θεωρία Εργαστήριο Ασκήσεις Πράξης Φόρτος Εργασίας Μονάδες

ECTS

1

Γλώσσα Α’ (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά)

1 από 4 1 2 4 9 5,5
2

Γλώσσα Β’ (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά)

1 από 4 1 2 4 9 5,5
3

Μάρκετινγκ


2 1 - 7 4
4

Μακροοικονομία


3 - - 9 5,5
5

Πολιτική Επιστήμη


2 - 1 7 4,5
ΣΥΝΟΛΟ 9 5 9 41 25

              Επιλογή (1 από τα 4)

6

Οικονομικά Μαθηματικά


2 - 2 8 5

Τεχνικές Έκφρασης και
Επικοινωνίας


2 - 2 8 5

Γλώσσα Γ’ (Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ρωσικά)


1 2 1 8 5

Ευρωπαϊκός Πολιτισμός


2 - 2 8 5

ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΑΜΗΝΟΥ




49

30

 

 

 

Γλώσσα Α', Β' και Γ'

Η γλώσσα, με την οποία οι φοιτητές συμμετείχαν επιτυχώς στις Πανελλαδικές εξετάσεις εμφανίζεται ως γλώσσα Α’ στο πρόγραμμα σπουδών και μπορεί να είναι μία εκ των Γερμανικών, Αγγλικών, Γαλλικών και Ιταλικών. Η γλώσσα Α’ παρακολουθείται από τους φοιτητές από την έναρξη της φοίτησής τους σε προχωρημένο επίπεδο (επίπεδο Β2 του Συμβουλίου της Ευρώπης). Ως γλώσσα Β’ δηλώνεται μία από τις τέσσερις προαναφερθείσες γλώσσες – φυσικά διαφορετική από την γλώσσα Α’. Στη γλώσσα Β’ τα μαθήματα προσφέρονται τόσο στο επίπεδο των αρχαρίων όσο και στο επίπεδο των προχωρημένων (επίπεδο Β2). Στο Β' εξάμηνο ο φοιτητής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μία ή περισσότερες γλώσσες Γ' ως μάθημα ή μαθήματα επιλογής. Οι γλώσσες που προσφέρονται στην κατηγορία αυτή είναι τα Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά και Ρώσικα και απευθύνονται σε αρχάριους.

Στη γλώσσα Α’ και στο προχωρημένο επίπεδο της γλώσσας Β’ ο φοιτητής διδάσκεται τις ειδικές επαγγελματικές γλώσσες, ενώ στα λοιπά γλωσσικά μαθήματα που προσφέρονται σε αρχαρίους διδάσκεται η καθομιλουμένη, προτού ο φοιτητής έρθει σε επαφή και εδώ με τις ειδικές γλώσσες.

 

Μάρκετινγκ

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Να βοηθήσει τους φοιτητές στην κατανόηση της έννοιας και της φιλοσοφίας του Μάρκετινγκ, να τους εξοικειώσει και να τους εκπαιδεύσει στις διάφορες μεθόδους και τεχνικές του μάρκετινγκ, όπως την έρευνα Μάρκετινγκ, την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή, την τμηματοποίηση της αγοράς, την επιλογή της αγοράς-στόχου, την πρόβλεψη των πωλήσεων και την κατανόηση της εφαρμογής των στρατηγικών του Μάρκετινγκ.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Έννοια, περιβάλλον και μείγμα Μάρκετινγκ, Προγραμματισμός και έρευνα Μάρκετινγκ, συμπεριφορά του καταναλωτή, τμηματοποίηση της αγοράς, σχεδιασμός και ανάπτυξη προϊόντος και υπηρεσίας, στρατηγική της τιμολόγησης, στρατηγική του συστήματος διανομής, στρατηγική της επικοινωνίας και προβολής, ασκήσεις, Πράξεις: τμηματοποίηση αγορών, ερωτηματολόγια, διαφημιστικά μηνύματα, δημόσιες σχέσεις, μελέτες περιπτώσεων, ανάλυση και παρουσίαση εργασιών.

 

Μακροοικονομία

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Να παράσχει στους σπουδαστές τις γνώσεις που απαιτούνται ώστε ως μελλοντικά επιχειρηματικά στελέχη να γνωρίζουν όχι μόνο πώς λειτουργούν οι επιχειρήσεις αλλά και τη συνολικότερη λειτουργία της οικονομίας, μέσα στην οποία οι επιχειρήσεις αναπτύσσουν τις δραστηριότητές τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Βασικά μακροοικονομικά μεγέθη

  • Κατανάλωση

  • Αποταμίευση

  • Επένδυση

  • Επιταχυντής της οικονομίας

  • Ισορροπία της οικονομίας

  • Πολλαπλασιαστής

  • Περί πληθωρισμού

  • Θεωρία των οικονομικών διακυμάνσεων

  • Έννοια της ανάπτυξης

  • Δημόσιος Τομέας

  • Ασκήσεις – Πράξεις σε υπόδειγμα δύο τομέων – στον πολλαπλασιαστή, σε υπόδειγμα τριών φορέων, στον επιταχυντή, στις επενδύσεις.

 

Πολιτική Επιστήμη

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Να μυήσει τους φοιτητές σε βασικές έννοιες της Πολιτικής Επιστήμης και να περιγράψει τα πλαίσια (γεωγραφικά, δημογραφικά, πολιτιστικά κ.τ.λ.) μέσα στα οποία διεξάγονται οι πολιτικοί αγώνες, δηλαδή ο αγώνας για την κατάληψη της εξουσίας καθώς και οι παράγοντες που τον συνθέτουν.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Κράτος, εξουσία, πολιτική, πολιτικά κόμματα, πολιτικά συστήματα και Δημοκρατία.

Τρόπος αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών: Εργασίες, γραπτές εξετάσεις.

 

Οικονομικά Μαθηματικά

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Παροχή των βασικών γνώσεων που είναι απαραίτητες για την εφαρμογή των οικονομικών μαθηματικών στη διοίκηση

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Τόκος – ανατοκισμός – προεξόφληση – ισοδύναμα γραμμάτια – ράντες – δάνεια- επίλυση ασκήσεων με βοήθεια λογισμικού

 

Τεχνικές Έκφρασης και Επικοινωνίας

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Κατάρτιση των φοιτητών σε θέματα επικοινωνίας

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

1. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Θεωρία: Συμβούλια, Παρουσιάσεις: τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης παρουσίασης, Διαπραγματεύσεις, συνδιαλέξεις. Προετοιμασία και εισαγωγικές συστάσεις και γνωριμίες, έλεγχος της διαδικασίας, έκφραση θέσεων, διασάφηση θέσεων, διατύπωση προτάσεων και απόκριση σε αντιπροτάσεις, πρακτική διαπραγματεύσεων - "παζάρεμα", κλείσιμο της συνάντησης / διαπραγμάτευσης.

Γλωσσική εξάσκηση: Καλωσόρισμα και συστάσεις, Αλληλουχία και συνδέσεις, πώς ζητάμε και δίνουμε πληροφορίες, διατύπωση ερωτημάτων και εκδήλωση ενδιαφέροντος, πώς χαμηλώνουμε τον τόνο της ομιλίας, πώς διατυπώνουμε υποδείξεις και προτάσεις, πώς εξασκούμε πίεση και διατυπώνουμε υποθέσεις, πώς συμπεραίνουμε και ολοκληρώνουμε.

Ασκήσεις Πράξης: Εξάσκηση στην τάξη με την προσομοίωση παρουσιάσεων – συναντήσεων – διαπραγματεύσεων. 

2. ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ

Εξάσκηση στην ορθή προφορά (received pronunciation). Τα φωνητικά σύμβολα και οι ήχοι της Αγγλικής γλώσσας. Επιτονισμός (intonation), εξάσκηση με γλωσσοδέτες (tongue-twisters), αφομοίωση ήχων (assimilation), το ποίημα της προφοράς.

 

Ευρωπαϊκός Πολιτισμός

ΣΤΟΧΟΣ / ΣΚΟΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Ιστορική επισκόπηση του ευρωπαϊκού πολιτισμού από την εποχή των ανακαλύψεων.

Γενικά περί πολιτιστικού ιμπεριαλισμού.

Ειδική αναφορά στο ρόλο της γλώσσας, που δεν είναι μόνο ένας φορέας επικοινωνίας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Αποσαφήνιση των λατινογενών όρων που χρησιμοποιεί η ευρωπαϊκή βιβλιογραφία (culture & Kultur, cilization & Zivilisation)

Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος: Παραδόσεις

Τρόπος αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών: Εργασίες, γραπτές εξετάσεις.

 

britishflag greekflag

Migration and Diaspora

5th Adriatic - Ionian Conference

md

LEGAL INTERPRETING

Τhe research project LEGAL INTERPRETING IN GREECE

didi

Ημερολόγιο γεγονότων

Νοέμβριος 2017
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2

Αναζήτηση