Erasmus

1. Page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

2. Facebook-page Εrasmus TEI of Epirus

Πατήστε εδώ

Login σπουδαστών

Για δηλώσεις ή ανανεώσεις εγγραφών των σπουδαστών καθώς και άλλες πληροφορίες  πατήστε εδώ. (Θα πρέπει να έχετε στην διάθεσή σας όνομα χρήστη και κωδικό).

Facebook Σπουδαστών

Το facebook των σπουδαστών

facebook

Login Γραμματείας-Καθηγητών



Α' Εξάμηνο (Νέο εξορθολογισμένο πρόγραμμα)

Α/Α

Μάθημα

Ώρες εβδομαδιαίως

 

Ανάλυση

 

KM

 

Θ

Ε

ΑΠ.

Σ.Ω

Φ.Ε

Δ.Μ

 

AFL 1010

Γλώσσα Α’(Αγγλικά )

 

EΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL 1020

Γλώσσα Β’(Γαλλικά /Γερμανικά/ Ιταλικά)

 

EΙΔ

 

2

 

2

 

2

 

 

10

 

6

AFL

1031

Μικροοικονομική

 

ΓΥ

 

3

 

 

 

 

 

9

 

5

AFL1040

Ηλεκτρονική επεξεργασία κειμένων

 

ΓΥ

 

1

 

4

 

 

 

7

 

4

AFL

1051

Ευρωπαϊκός Πολιτισμός

ΔΟΝΑ

 

2

 

 

1

 

 

7

 

4

AFL

1061

Διοίκηση Επιχειρήσεων

 

ΓΥ

 

2

 

 

1

 

 

7

 

5


Σύνολο


12

8

6

26

50

30

ΚΜ:  Kωδικός Μαθήματος ΑΠ:    Ασκήσεις Πράξης ΔΜ: Διδακτικές Μονάδες
Θ:     Θεωρία
Σ.Ω:    Σύνολο Εβδομαδιαίων Ωρών  
Ε:     Εργαστήριο
ΦΕ:    Φόρτος Εργασίας  


ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 1010   ΑΓΓΛΙΚΑ Ι                       

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης  

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α             

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                           -                                                  

Σκοπός του μαθήματος  

 

· Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της αγγλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

· Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με την πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

·  Η εξοικείωση με τους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

·  Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Αγγλικής γλώσσας, που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

Περιγραφή του μαθήματος  

 

Διδασκαλία του λεξιλογίου και της γλώσσας  που χρησιμοποιείται στο περιβάλλον των επιχειρήσεων. Εξοικείωση με τη δομή και τις αρχές λειτουργίας τους.

Προετοιμασία των φοιτητών για το είδος των γλωσσικών σπουδών και εργασιών που θα συναντήσουν στο Τμήμα Εφ. Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο, μέσω της μετάδοσης των βασικών δεξιοτήτων και τεχνικών γραφής και ομιλίας σε επιχειρηματικές επικοινωνιακές καταστάσεις.

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1. Παπαχαραλάμπους, Λευκή & Πέππα, Ιφιγένεια (2006). Business English for Future Managers. Eκδόσεις ΕΛΛΗΝ.

2. Duckworth, M. Oxford Business English: Business Grammar & Practice, New Edition. Oxford University Press. 

3. Jones, Leo (2000). New International Business English. Cambridge University Press.

4. Mackenzie, Ian (1997). English for Business Studies. Cambridge University Press.

5. Needle, David (1998). Business in Context: An Introduction to Business and its Environment. Chapman & Hall.

6. John Crowthe-Alwyn (1997). Business Roles. Cambridge University Press.

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 1020 ΓΑΛΛΙΚΑ Ι                         

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                                                                              

 Σκοπός του μαθήματος

· Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γαλλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

· Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

· Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

· Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γαλλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

 Περιγραφή του μαθήματος

 Οι φοιτητές επιδιώκεται:

· Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή) : εθιμοτυπική και κοινωνική συμπεριφορά, τεχνικές συστάσεων, χαιρετισμοί, οργάνωση και λειτουργία μιας επιχείρησης, θέσεις εργασίας, προσωπικά στοιχεία πελατών, εμπορικές επιχειρήσεις, παραγγελίες προϊόντων, τηλεφωνικές συνομιλίες, οδηγίες, ημερομηνίες, προσκλήσεις, κρατήσεις εισιτηρίων, οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών, υποχρεώσεις, κανόνες, άδεια, απαγόρευση. Γεγονότα πρόσφατα - μελλοντικά σχέδια

 

 Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: συγγραφή ανεπίσημων επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων εντύπων όπως αιτήσεις, κάρτες επιβίβασης, ενοικίαση αυτοκινήτων, κτλ.

 

 Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: οικογένεια, επάγγελμα, εορτές, διατροφή, μεταφορικά μέσα, επαγγελματικά ταξίδια.

· Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γαλλικών και Γαλλικών ειδικότητας.

· Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

 Carlo, C., Causa, M., Steele, R.,(2004),  Civilisation progressive du français, Niveau Débutant, Paris, Ed. Clé International

  1. Charliac, A-C., Motron, B (2004). : Phonétique progressive du français, Niveau débutant, Collection Progressive du français, Paris, Ed. Clé International
  2. Gautier, M.(2004) : Banque-finance.com, Ed. CLE International
  3. Grégoire M.,Thiévenaz, O., (2003), Grammaire progressive du français, Niveau débutant, Paris, CLE International
  4. Gruneberg, A, Tauzin, B.,(2000) : Comment vont les affaires ?, Paris, Ed. Hachette
  5. Penfornis, J-L. (2004) : Vocabulaire progressif du français des affaires, Ed. CLE International
  6. Penfornis, J-L.(2003) : Affaires.com, Ed. CLE International
  7. Sirejols, E., Tempesta,G.(1996) : Grammaire 450 nouveaux exercices, niveau débutant, Collection Nouvel Entraînez-vous, Editions Clé  International, Paris.
  8. Le Ninan (1996) : L’espace des Français, Vidéo de civilisation,  niveau débutant, Paris, Clé  International.

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 1020 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ Ι                   

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                                                                              

 

Σκοπός του μαθήματος 

Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της γερμανικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Γερμανικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

  

  

Περιγραφή του μαθήματος

Οι φοιτητές επιδιώκεται:

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή) : εθιμοτυπική και κοινωνική συμπεριφορά, τεχνικές συστάσεων, χαιρετισμοί, οργάνωση και λειτουργία μιας επιχείρησης, θέσεις εργασίας, προσωπικά στοιχεία πελατών, εμπορικές επιχειρήσεις, παραγγελίες προϊόντων, τηλεφωνικές συνομιλίες, οδηγίες, ημερομηνίες, προσκλήσεις, κρατήσεις εισιτηρίων, οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών, υποχρεώσεις, κανόνες, άδεια, απαγόρευση. Γεγονότα πρόσφατα - μελλοντικά σχέδια.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: συγγραφή ανεπίσημων επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων εντύπων όπως αιτήσεις, κάρτες επιβίβασης, ενοικίαση αυτοκινήτων, κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: οικογένεια, επάγγελμα, εορτές, διατροφή, μεταφορικά μέσα, επαγγελματικά ταξίδια.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Γερμανικών και Γερμανικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία 

 

1.                  Dialog Beruf Starter Deutsch als Fremdsprache, Kursbuch, Hueber, Μünchen 1997

2.                  Dialog Beruf Starter Deutsch als Fremdsprache, Arbeitsbuch, Hueber, Μünchen 1997

3.                  Dialog Beruf Starter Deutsch als Fremdsprache, Lehrerhandbuch, Hueber, Μünchen 1997

4.                  Dialog Beruf Starter Deutsch als Fremdsprache, Audio – CDs, Hueber, Μünchen 1997

5.                  Dialog Beruf Starter Deutsch als Fremdsprache, Audio –CDs (Hörverstehen), Hueber, Μünchen 1997

 

Τίτλος Μαθήματος                       AFL 1020 ΙΤΑΛΙΚΑ Ι                          

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης        

Διδακτικές Μονάδες                     6                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α'            

Επίπεδο Μαθήματος                     Ειδικότητας                                

Προαπαιτούμενα                                                                              

 

Σκοπός του μαθήματος

Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της ιταλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με τη πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

Η εξοικείωση στους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της ιταλικής γλώσσας που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

  

  

Περιγραφή του μαθήματος 

  

Οι φοιτητές επιδιώκεται:

Να καλλιεργούν τις προσληπτικές και παραγωγικές δεξιότητες ώστε να είναι ικανοί να προσλαμβάνουν και να αξιοποιούν κάθε είδους πληροφορία, γνώση και άποψη (προφορική και γραπτή) : εθιμοτυπική και κοινωνική συμπεριφορά, τεχνικές συστάσεων, χαιρετισμοί, οργάνωση και λειτουργία μιας επιχείρησης, θέσεις εργασίας, προσωπικά στοιχεία πελατών, εμπορικές επιχειρήσεις, παραγγελίες προϊόντων, τηλεφωνικές συνομιλίες, οδηγίες, ημερομηνίες, προσκλήσεις, κρατήσεις εισιτηρίων, οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών, υποχρεώσεις, κανόνες, άδεια, απαγόρευση. Γεγονότα πρόσφατα - μελλοντικά σχέδια.

Να αναπτύξουν και να παράγουν συνεκτικό γραπτό λόγο: συγγραφή ανεπίσημων επιστολών, τηλεγραφημάτων, προσκλήσεων, μηνυμάτων, συμπλήρωση διαφόρων εντύπων όπως αιτήσεις, κάρτες επιβίβασης, ενοικίαση αυτοκινήτων, κτλ.

Να αναλύσουν και να  κατανοήσουν κείμενα στο επίπεδο της καθημερινής ζωής και της κοινωνικής πρακτικής με έμφαση στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες: οικογένεια, επάγγελμα, εορτές, διατροφή, μεταφορικά μέσα, επαγγελματικά ταξίδια.

Να ασκηθούν σε ακουστικά παραδείγματα γενικών Ιταλικών και Ιταλικών ειδικότητας.

Να κατανοήσουν και να ασκηθούν σε βασικά γραμματικά φαινόμενα (χρόνοι, βοηθητικά ρήματα, ιδιωματικές λέξεις και εκφράσεις, κτλ).

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

  1. Pelizza, G, & Mezzardi, M. (2002) L’italiano in azienda, Perugia : Guerra Edizioni
  2. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (corso di italiano), Firenze: Alma Edizioni
  3. Piotti, D. & Savorgnani De, G. (2007) Universitalia (esercizi), Firenze: Alma Edizioni
  4. Nocchi, S. (2002) Grammatica pratica della lingua italiana, Firenze: Alma Edizioni
  5. Zogopoulou, T. (1980) Grammatica italiana, Atene: Edizioni Perugia
  6. Sensoni, Remo Italia oggi.(1994) Corso di civiltà italiana per studenti stranieri, Nuove Edizioni del Giglio.

Balboni P. – Cardona M., (2002) Storia e testi di letteratura italiana per stranieri, Perugia: Guerra.

 

Τίτλος Μαθήματος                     AFL1031 Μικροοικονομική                                           

Τύπος Μαθήματος                        Θεωρία             

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            3 ώρες Θεωρία                                      

Διδακτικές Μονάδες                     5                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α’            

Επίπεδο Μαθήματος                     Γενικής Υποδομής                     

Προαπαιτούμενα                           -                                                  

 

Σκοπός του μαθήματος

Η παρουσίαση των βασικών αρχών της οικονομικής επιστήμης με έμφαση στη μικροοικονομική θεωρία. Να κατανοήσουν οι σπουδαστές τη χρησιμότητα της μικροοικονομικής θεωρίας και ανάλυσης στη διοίκηση των ιδιωτικών και δημοσίων επιχειρήσεων. Η απόκτηση από τους σπουδαστές εισαγωγικών γνώσεων για την μεθοδολογία της μικροοικονομικής θεωρίας. Η σύνδεση όλων αυτών των γνώσεων με την επιχείρηση και το μάνατζμεντ.

 

Περιγραφή του μαθήματος  

 

Εισαγωγή. Βασικές οικονομικές έννοιες. Οι έννοιες της ζήτησης και της προσφοράς. Καθορισμός των τιμών. Θεωρία επιλογής και ζήτησης του καταναλωτή. Στοιχεία από τη θεωρία της παραγωγής και του κόστους. Διοικητικές θεωρίες και θεωρίες συμπεριφοράς της επιχείρησης Οι σκοποί και οι στόχοι της επιχείρησης. Η επιχείρηση με πλήρη ανταγωνισμό. Μονοπώλιο. Μονοπωλιακός ανταγωνισμός και ολιγοπώλιο. Διεθνής παραγωγή και πολυεθνική επιχείρηση. Θεωρίες της επιχείρησης και κρατική πολιτική. Εφαρμογή της οικονομικής θεωρίας στη διοίκηση των επιχειρήσεων.

Βιομηχανική οργάνωση: η παραδοσιακή και η μοντέρνα προσέγγιση.

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

  1. Παντελίδη Π. (2003), Εισαγωγή στη Μικροοικονομική Ανάλυση, Έκδοση Π. Παντελίδη
  2. Κώττη.     Χ. Γ., Πετράκη- Κώττη Α.(2005) , Σύγχρονη Μικροοικονομική, Εκδόσεις Ευγ. Μπένου
  3. Παυλίτσα Κ.Χ. (2007) Οικονομική Θεωρία (Μικροοικονομική), Θεσσαλονίκη εκδ. Ζήτη.
  4. Mankiw N.G. (2005) Αρχές της Οικονομικής, Αθήνα: εκδ. Τυπωθήτω.
  5. Wessels W.J. (2004), Οικονομική, Αθήνα: εκδ. Κλειδάριθμος.
  1. Μουρδουκούτα Π., (2005) Βασικές αρχές Μικροοικονομικής, Αθήνα: εκδ. Κλειδάριθμος.
  2. Shim J.K.  & Siegel J..G. (2001) Διοικητική Οικονομική, Αθήνα: εκδ. Κλειδάριθμος

 

Τίτλος Μαθήματος                    AFL 1061  Διοίκηση Επιχειρήσεων                   

Τύπος Μαθήματος                                                     

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες         2 Θεωρία + 1 ΑΠ                                                  

Διδακτικές Μονάδες                                                                                                 

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας    Α’                

Επίπεδο Μαθήματος                  Γενικής Υποδομής                                  

Προαπαιτούμενα                                                                                          

Στόχοι:

 Με την ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής/τρια θα είναι σε θέση :

Να κατανοεί τις βασικές αρχές και λειτουργίες της διοίκησης επιχειρήσεων & ανθρωπίνων πόρων

Να μπορεί να παρακολουθήσει και να ελέγξει την εξέλιξη βασικών λειτουργιών μέσα στην επιχείρηση

 

Ενδεικτικό περιεχόμενο:

 Οι οικονομικές μονάδες, έννοια, φύση, μορφές, κατηγορίες.

Η εξελεγκτική πορεία της θεωρίας της διοικήσεως.

Λειτουργίες της διοικήσεως.

Αναλυτική εξέταση της λειτουργίας του προγραμματισμού.

Αναλυτική εξέταση της λειτουργίας της οργανώσεως.

Αναλυτική εξέταση της λειτουργίας της στελεχώσεως.

Αναλυτική εξέταση της λειτουργίας της διευθύνσεως και ηγεσίας.

Αναλυτική εξέταση της λειτουργίας του ελέγχου.

Δραστηριότητες και προβλήματα της επιχειρήσεως.

Η οργάνωση παραγωγής. Η επιχείρηση. Τα βασικά της στοιχεία, το μέγεθος των επιχειρήσεων.

Κατηγορίες των επιχειρήσεων. Διάκριση των επιχειρήσεων ανάλογα με το αντικείμενο απασχολήσεώς τους.

Διάκριση των επιχειρήσεων ανάλογα με τη νομική τους μορφή. Ατομική, εταιρική, επιχείρηση Ο.Ε ή Ε.Ε.

Αφανής εταιρία, ανώνυμη εταιρία, εταιρία περιορισμένης ευθύνης, δημόσιες, μικτές επιχειρήσεις και συνεταιρισμοί.

Καρτέλ, κονσέρνς, τράστ, συμφωνίες κυρίων.

Διεθνής (πολυεθνική επιχείρηση). Παράγοντες που παροτρύνουν τις επιχειρήσεις να επεκταθούν στον διεθνή στίβο.

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία  

 
  1. ΜΑΚΡΥΔΗΜΗΤΡΗΣ Α (2004) Προσεγγίσεις στη θεωρία των Οργανώσεων, Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ
  2. ΘΕΟΔΩΡΑΤΟΣ  Ε. Φ. (1999) Οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  3. ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ, Κ. (2003) Βασικές αρχές οργάνωσης και διοίκησης, Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
  4. ΦΑΝΑΡΙΩΤΗΣ, Π. (2001) Αρχές οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων, Εκδόσεις ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
  5. ΔΟΥΚΑΣ Π.  (2003) Οικονομικές θεωρίες – αρχές διοίκησης, Εκδόσεις ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ

Τίτλος Μαθήματος                        AFL1040 Ηλεκτρονική επεξεργασία κειμένων

Τύπος Μαθήματος                        Μικτό               

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίας            1 ώρα Θεωρία + 4 ώρες Εργαστήριο    

Διδακτικές Μονάδες                     4                                                             

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α’            

Επίπεδο Μαθήματος                     Γενικής Υποδομής                     

Προαπαιτούμενα                           -                                                  

 

 Σκοπός του μαθήματος

  Η εκμάθηση των βασικών εννοιών της Πληροφορικής και η εξοικείωση των φοιτητών στη χρήση των Η/Υ.  Χειρισμός του λειτουργικού συστήματος Windows.

 

 Περιγραφή του μαθήματος  

 

·           Μικροϋπολογιστές – Προσωπικού Η/Υ

·           Δυνατότητες – Τύποι Η/Υ

·           Δομή & Λειτουργία του Η/Υ:  Hardware & Software

·           Περιφερειακές μονάδες – Εισόδου / Εξόδου / Περιφερειακής Μνήμης

·           Λειτουργικό Σύστημα

·           Αρχές Λειτουργίας P.C.  – Επεξεργασία – Διαχείριση Αρχών

·           Αρχιτεκτονική Η/Υ

·           Λειτουργικά συστήματα – Windows 98

·           O επεξεργαστής κειμένου WORD 2000

·           Το λογιστικό φύλλο EXCEL 2000

·           Οργάνωση Αρχείων

·           Επεξεργασία Αρχείων

 

Ενδεικτική Βιβλιογραφία

1.Σοφραγκοπούλου, Σ. & Πατέστα Γ., Εισαγωγή στην Πληροφορική & στις Εφαρμογές της
2.Murray K., Ανακαλύψτε τα P.C., Εκδόσεις Γκιούρδα
3.Μακρής Π., Microsoft  MS DOS 6.2, Εκδόσεις Κλειδάριθμος
4.Πλήρες Περιβάλλον του Ελληνικού Office 2000 - Εκδόσεις Γκιούρδα

Τίτλος Μαθήματος                  AFL 1051 Ευρωπαϊκός Πολιτισμός            

Τύπος Μαθήματος                        Θεωρητικό       

Εβδομ. ώρες Διδασκαλίες      2 ώρες Θ + 1 ώρα ΑΠ           

Διδακτικές Μονάδες                     4                                                                          

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας       Α΄            

Επίπεδο Μαθήματος                     ΔΟΝΑ                                                                 

Προαπαιτούμενα                                                                                                       

 

Σκοπός του μαθήματος

Η εξέλιξη του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού στους νεότερους χρόνους, και η γνώση του ευρωπαϊκού πεδίου και της κουλτούρας του.  

 

 

Περιγραφή του μαθήματος

Γεωγραφικός προσδιορισμός του Ευρωπαϊκού χώρου. Ιστορική εξέλιξη της Ευρώπης από την Αναγέννηση μέχρι σήμερα, ιστορικές τομές. Κοινωνική δομή και οργάνωση. Πολιτικοί και οικονομικοί θεσμοί. Ανάπτυξη της Φιλοσοφίας, των επιστημών, των τεχνών. Εξέλιξη της πολιτικής σκέψης. Δημογραφική εξέταση.

 

Βιβλιογραφία

Hobsbawm, E. (2007) Η Εποχή των Αυτοκρατοριών, Αθήνα: ΜΙΕΤ.

Kamen, H. (2002) Πρώιμη Νεότερη Ευρωπαϊκή Ιστορία, Αθήνα: Μεταίχμιο.

Tuma, E. (1978) Ευρωπαϊκή οικονομική ιστορία, Αθήνα: Δαρδανός.

Ρηγοπούλου, Π. & Ανδρεάδης, Γ. (2010) Ζητήματα Ιστορίας του Πολιτισμού, Αθήνα: Μοτίβο Εκδοτική.

Pinol J.-L. (2000) Ο Κόσμος των πόλεων τον 19ο αιώνα, Αθήνα: Λ. Ρινόπουλος.

Stevenson D. (2007) Πόλεις και αστικοί πολιτισμοί, Αθήνα: Κριτική.

Τίτλος Μαθήματος

AFL 1010   ΑΓΓΛΙΚΑ Ι

 

 

Τύπος Μαθήματος

Μικτό

 

 

Εβδομ.

ώρες Διδασκαλίας

2 ώρες Θεωρία + 2 ώρες Εργαστήριο + 2 ώρες Ασκήσεις Πράξης

 

 

Διδακτικές Μονάδες

6

 

 

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας

Α

 

 

Επίπεδο Μαθήματος

Ειδικότητας

 

 

Προαπαιτούμενα

-

 

 

6       Σκοπός του μαθήματος

 

·           Η απόκτηση γνώσεων της μορφής, της δομής και των λειτουργιών της αγγλικής γλώσσας και η ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε φοιτητές που δραστηριοποιούνται σε επαγγελματικό επίπεδο (επιχείρηση, οικονομία, εμπόριο, διοίκηση).

·           Η καλλιέργεια του προφορικού και του γραπτού λόγου με την πρόσληψη και αξιοποίηση πληροφοριών και γνώσεων από γραπτές ή προφορικές πηγές, και η ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης και επικοινωνίας, προκειμένου να είναι σε θέση οι φοιτητές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.

·           Η εξοικείωση με τους κανόνες που διέπουν τη σύνταξη διαφορετικών μορφών γραπτού κειμένου.

·           Η καλλιέργεια  διαπολιτισμικής προσέγγισης της Αγγλικής γλώσσας, που θα επιτρέψει στους φοιτητές να παράγουν αυθεντικό λόγο, να κατανοήσουν τις ξένες πολιτιστικές και πολιτισμικές ιδιαιτερότητες και να αξιοποιήσουν τα γόνιμα στοιχεία τους .

 

Περιγραφή του μαθήματος

 

Διδασκαλία του λεξιλογίου και της γλώσσας  που χρησιμοποιείται στο περιβάλλον των επιχειρήσεων. Εξοικείωση με τη δομή και τις αρχές λειτουργίας τους.

Προετοιμασία των φοιτητών για το είδος των γλωσσικών σπουδών και εργασιών που θα συναντήσουν στο Τμήμα Εφ. Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και το Εμπόριο, μέσω της μετάδοσης των βασικών δεξιοτήτων και τεχνικών γραφής και ομιλίας σε επιχειρηματικές επικοινωνιακές καταστάσεις.

 

 

 

 

 

1    Ενδεικτική Βιβλιογραφία 

 

1. Παπαχαραλάμπους, Λευκή & Πέππα, Ιφιγένεια (2006). Business English for Future Managers. Eκδόσεις ΕΛΛΗΝ.

2. Duckworth, M. Oxford Business English: Business Grammar & Practice, New Edition. Oxford University Press. 

3. Jones, Leo (2000). New International Business English. Cambridge University Press.

4. Mackenzie, Ian (1997). English for Business Studies. Cambridge University Press.

5. Needle, David (1998). Business in Context: An Introduction to Business and its Environment. Chapman & Hall.

6. John Crowthe-Alwyn (1997). Business Roles. Cambridge University Press.

*

 

britishflag greekflag

Migration and Diaspora

5th Adriatic - Ionian Conference

md

LEGAL INTERPRETING

Τhe research project LEGAL INTERPRETING IN GREECE

didi

Ημερολόγιο γεγονότων

Σεπτέμβριος 2017
Κ Δ Τ Τ Π Π Σ
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Αναζήτηση